Börjar jag bli frisk?

Ingen feber igår när jag gick och la mig och ingen feber imorse när jag vaknade. KORS I TAKET!

Snart ska Daniel iväg på match (AIK-Trellborg) och jag ska ta en dusch och fixa mig lite för att ta en promenad och få lite frisk luft efter dessa dagar inomhus. Det tror jag att jag kan behöva om jag ska bli helt frisk.

Jag är så uttråkad på att bara vara hemma så jag längtar efter att få jobba och komma ut och civilisera mig lite. Sen kommer min systeryster hit på onsdag eller torsdag så det ska bli kul.

Nehe nu ska jag väl sätta fart här.


PUSS

Kommentarer
Postat av: em

åh tack nattis! :D de ska jag kolla upp direkt!

2010-05-09 @ 18:37:37
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0