Pengar pengar pengar

Pengar kommer.
Pengar går.
Inga pengar behållas får
.


Behöver jag nämna att det är svåra tider ekonomiskt för mig? Nej jag trodde inte det va. Va ju sjuk förra månaden en helg och det får jag betala för nu. Det är kul att man har såååå mycket pengar kvar efter alla räkningar och måsten. Jaha vad ska jag kunna hitta på den här månaden då? Gå ut i det vackra vädret hoppas jag för något annat har jag inte råd med.

Detta skapar så mycket ångest i mig. För den här månaden lär bli ännu värre, så det känns ju bra. Med systers 18-årsdag som är nästa månad så känns det verkligen inte bra.

Kanske finns det ett slut på denna dåliga ekonomi och att jag kan få de timmar som jag är skriven på. HOPPAS!


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0