Den natten går till världshistorien

Ja det kan man säga om föregående natt, dock inte på ett positivt sätt utan som världshistoriens sämsta natt.

Jag önskar att allt va för mig istället för emot mig igår. Ingenting gick som det skulle, allt krånglade och när jag till sist trodde att jag bara skulle få sätta mig i bilen och åka hem JA DÅ krånglar larmet så jag inte kan lämna jobbet. Pratade först med en schysst snubbe på larmföretaget för att sen misslyckas att sätta igång larmet, sen va jag tvungen att försöka få tag i min chef (som låg hemma och sov) utan resultat. Ringde tillbaka till larmföretaget och fick prata med en menskärring (ursäkta uttrycket alla, men så va hon) och som ni förstår vägrade hjälpa mig för jag var tvungen att ha en kod för att hon skulle kunna prata med mig om det hela och jag förklarade för henne att jag får inte tag i min chef och får inte tag i koden och hon sa bara "NEHEJ men då kan jag inget göra för dig", jag förstår henne men hon måste faktiskt förstå mig. Varit på jobbet sen halv fyra och allt har krånglat och jag vill bara få igång det förbannade larmet och min chef svarar inte för han sover men hon är bara en bitch tillbaka.

Ringer och ringer till min stackars chef som till slut svarar och ger mig koden och direktiv om hur jag gör om inte pålarmningen fungerar. Ringer tillbaka och får prata med vad jag tror är "schyssta snubben" men han visar sig vara en nedvärderande liten skit. Han förklarar vad jag ska trycka på för knappar och sen någonstans mellan "tryck på pilen till höger, och så pilen därnere" så säger jag "men det är ju samma knapp, eller menar du uppåt&neråt-pilarna bredvid displayen?" och då börjar nedvärderingen med sarkasm och surhet i hans röst "men de e ju inte så konstigt att det inte funkar när du inte fattar........." och sen dumförklarar han mig med att försöka vara övertydlig i förklaringarna, jävla pucko. Säg istället pilarna däruppe eller pilen därnere istället för att krångla till det, så jag har ingen som helst lust att ringa dit mer då de bara dumförklarar en fast det är dom som förklarar som ett jävla arsel.

Är man en kundservice kanske man ska jobba lite på service annars kan man kalla det sarkasmsupport.


USCH!!!!!!!


Jag var bara tvungen att få ur mig det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0