Härliga lediga dag!

Åhhh jag känner i hela kroppen att jag behövde den här dagen, den här lediga dagen.


Det har varit rätt mycket för mig den senaste månaden. Börjat på ett nytt jobb med en massa nya medarbetare att lära känna och komma in i min roll som biträdande rc också. Det har varit lite påfrestande men mest kul, jag är glad över att få den här chansen så jag ska absolut ta vara på den.

Idag har jag tvättat upp hela tvättkorgen med kläder så nu finns ingen smutstvätt. Nu ska jag nog gå till affären en sväng för att inhandla saker till dagens mat. Har nog kommit på vad jag ska laga, en pastagratäng med kyckling. Kommer nog bli awesome.

Dags att ta sig ifrån dumburken!


PUSS



Kommentarer
Postat av: EmelieCatrine

Nytt bloggnamn och ny design ser jag =) Kram!

2010-11-18 @ 23:59:34
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0