Hungrig

Ja nu sitter jag här och är lite smått hungrig. Jag har lax på tining och ska strax sätta på ugnen och börja fixa. Hungrig är jag, så det blir nog att stoppa i sig en banan innan jag ger mig på matlagningen.

Den här veckan har varit kämpig, att gå upp vid kvart i fem för att börja jobba vid sex är inte riktigt min grej. Det är FÖR tidigt, tyvärr är det bara att gilla läget. Jag är ju ingen morgonmänniska, men men.

Imorgon är jag ledig och ska sova några extra timmar innan jag tar tag i tvättkorgen vid elva. Sen blir det lite städning här hemma och sist men inte minst ska jag ta det lugnt och försöka ta ett träningspass här hemma på Wii Fit. Ska bli sååå skönt att få en rehab-dag efter alla de här tidiga mornarna.


HEJDÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0