Looongtime fika

Idag var det dags för en fika tillsammans med mina favoriter Chris och Arne, gamla jobbarkompisar och chefer. Jag måste nog säga ÄNTLIGEN! Det var välbehövligt att få sitta ner och snickesnacka med dom om allt som hänt sen i somras och erfarenheter jag fått och saker som jag gått igenom. Mina bollplank verkligen.

Vi har ju fullt upp på varsitt håll och därför blir våra träffar inte så ofta, de har ju i och för sig varandra då de jobbar på samma restaurang men jag är ju inte kvar.

Jag tror jag blivit många tankar rikare och har en del att klura på.


I natt vid fyra ska jag vara på restaurangen för att månadsinventera, hoppas hoppas att det stämmer och går väl denna månad. Förra månaden blev det inte något bra resultat nämligen.



Ska bege mig mot sängen strax . . .


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0