Snart är vi inne i december månad

Ja nu är det inte så långt kvar tills jul, vilket är väldigt mysigt tycker jag. Älskar julen med allt vad det betyder. Maten, drycken, godiset, umgänget och myset. Här hemma är stjärnorna framme i fönstrena i vardagsrum och sovrum och den nyinköpta ljusstaken i köksfönstret är på plats. Har plockat fram mina allra finaste tomtar och satt upp dom i vår rumsavdelare mellan kök och vardagsrum, även min fina lucia som man kan sätta värmeljus i står tillsammans med tomtarna.

Imorgon firar jag och Daniel 17 månader tillsammans och det känns underbart. Vi firar nog inget speciellt än att krama om varandra extra mycket. Vi är nöjda med tillvaron tillsammans, eller hur älskling?

I veckan blir det mycket jobb men jag ska försöka komma igång med träningen på riktigt nu, köra tre pass i veckan med Wii Fit Plus och verkligen kämpa på för nu ska 10kg bort. Jag vill så gärna komma i form och känna mig piggare och lättare. PEPPTALK!

Nu är det dags att borsta tänderna och bege sig till sängen för imorgon börjar jag vid 6 som vanligt, eller det är ju inte så att jag börjar vid den tiden varje dag men det börjar kännas så nu. Ska göra rent ismaskinerna imorgonbitti, det var ett rent krångel förra gången då jag aldrig gjort rent just dessa nya ismaskiner och det blev inte så lyckat som jag hade hoppats och ingen fanns där som kunde hjälpa till men jag gjorde dom så rena som jag kunde.


Ta hand om Er!


GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Mormor

Roligt att höra ifrån dej. Här är det jättemycke snö, jag kommer knappast in i garaget.

Kram på er båda.

2010-11-28 @ 23:14:33
Postat av: Madde

jag behöver också peppa med träääning!!!! puss på dig sötnos

2010-11-29 @ 22:38:59
URL: http://thesedaays.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0