Trött som bara den

Efter en dag på jobbet igen så är jag måttligt trött. Det har varit en konstig försäljning idag, upp och ner ner och upp. Har försökt skicka hem folk i parti och minut men när man väl gjort det så kommer det in en bunt med gäster, typiskt.

Hann hem i tid för Desperate Housewives. Måste säga att de hittat något alldeles speciellt denna säsong, serien har börjat leva ett helt annat liv. Känns kul, även om jag alltid gillat serien så gillar jag den mer nu.

Imorgon är det Greys Anatomy, även det en stor favorit.

Dags att göra dagens situps och armhävningar och så en dusch, efter det blir det sängen.


GODNATT

Kommentarer
Postat av: Celle

Nej USCH jag missar DH JÄMT!!! Jobbar VARJE tisdag!!! BLÄ! Ska titta nu. Känns typ som jag missat hela dena säsong.. inte OK

2010-11-10 @ 01:09:41
URL: http://nejdetskaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0