TV-kväll

Två underbart bra program på TV ikväll. Just nu sitter jag och tittar på ett av dom, Bonde Söker Fru. Det kanske är lite töntvarning på det programmet men jag bara älskar att det känns lite äkta och att få skratta lite åt vissa situationer är bara underbart. Det livar upp vardagen lite.

Efter det är det Greys Anatomy och det är inte fy skam heller. Älskar den serien och vill bara ha fler boxar, då jag samlar. Får se om det kanske blir en julklapp med säsong fyra. Hihi!

Maten blev god, folieknyten med lax och potatis och goda kryddor. Jag bara älskar lax, är galen i lax. Det gick hem hos Daniel också, härligt. MUMS, sa vi!

Har ändrat om på bloggen igen, kändes lite för somrigt med den gamla headern. Men jag vet inte om ändringen har gått igenom än. Hojta till om ni inte ser någon skillnad! ! !



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0