Bakkväll

Ikväll ska jag sätta fart och baka lite. På lördag så ska jag ha födelsedagskalas här hemma, de närmaste kommer upp hit till Stockholm och firar med mig. Jag får se vad jag börjar med, men jag säger bara gott gott i gott gott!

Ska bege mig till affären och inhandla ingredienser. Kanske ta och inhandla lite frukt, hoppas på att de fått in nya satsumas för igår när Daniel handlade så fanns det inga fina.

Idag blev det en tidig dag på jobbet, om man jämför med igår då jag jobbade från 6 till 17, snacka om att jag var trött när jag kom hem. Fast jag var trött så lagade jag mat och dammade av lägenheten, sen stöp jag ner i soffan och kollade på Desperate Housewives. Därefter blev det en dusch och bums i säng för jag gick minsann upp vid fem imorse.


KRAM KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0