Biträdande RC

För en vecka sen fick jag erbjudandet att bli Biträdande RC på en av Stockholmsrestaurangerna, jag tackade JA med glatt humör. Känns grymt roligt och helt underbart att äntligen få ta det steget.


Idag ska jag, tillsammans med min ditriktschef, träffa RC'n på restaurangen. Det ska bli jätteroligt att få se vem det är och hur vi ska lägga upp arbetet ihop. Jag är grymt laddad!


Nu ska jag ta och klä på mig snabbt för att ta mig över till simhallen och simma några längder tänkte jag. Måste komma igång med någon form av träning och vi har ett simkort på tolv gånger här hemma så det är bara att börja utnyttja det. Nu ska överflödskilona bort!!!



HEJ HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0