Födelsedagsfirande

Igår fyllde jag 23 år och detta firades med lite kalas här hemma i vår minimala lägenhet med de närmsta.

Jag fick väldigt bra grejer, om jag får säga det själv. Hade noll fantasi när alla ville ha önskelista. Men det här fick jag i födelsedagspresent:

- Mario Kart Wii
- Super Mario Bors Wii
- Wii Fit Plus
- Grey's Anatomy Season 3
- Presentkort på Åhléns
- Pandoraberlock med ett N på
- Pengar
- En väldigt fin julkalender



På kvällen så gick vi över till en av Daniels vänner för födelsedagsfirande+avskedsfest, vi hade det jättetrevligt men hoppad utgången och kom i säng vid halv ett - ett.


TACK för ett jättebra födelsedagsfirande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0