Helvetesdag

En riktigt jävlig sådan vill jag lova. Allt som kunde gå snett gick snett.

Jag gav upp bakningen helt, jag får köpa kakor istället. Min kropp pallar inte att gå upp såhär tidigt som jag gjort den här veckan och sen fixa och dona hemma på kvällen, jag är helt död.

Hoppas jag har superkrafter så jag kan fixa lita imorgon annars så finns det inget att bjuda på. Känns sådär.

Min vecka har inte blivit vad jag trodde, alla planer gick i stöpet. BAJS!

STRESS STRESS STRESS STRESS!
Jag får sluta stressa för jag vet att det leder till ett ohälsosamt liv. Det går inte, jag vill inte. Låt mig bara få sova, sova de mest underbara timmarna på dygnet och inte de värsta.



Macka och sen GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0