Inte enligt planerna

Min ork var ungefär: NOLL!


Så det blev ingen bakkväll, utan en sittaisoffanochtittapåtvkväll. Jag ska göra mig lite gott té och kura mig ner i soffan med, Greys Anatomy är på TV och jag njuter!


Imorgon måste jag verkligen få bakningen gjord för på fredag ska jag förbereda maten inför lördag. Måste svänga förbi och handla imorgon efter jobbet så jag får hem allt som behövs till maten. Jag längtar sååå tills jag får träffa alla nära och kära.

Det är även halvt planerat att vi ska festa till det lite på lördagskvällen, inte mig emot. Känner faktiskt att jag skulle behöva ha en riktigt rolig kväll med gott dricka. På med partykläder och på med partymusiken så slår vi klackarna i taket.


Måste även nämna att min kära sambo har varit duktig ikväll och dammsugit här hemma, DUKTIGT BABY!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0