Trött i bollen!

Nu har jag jobbat min tredje dag som biträdande restaurangchef, och eftersom det är nya restaurang vilket betyder ny arbetsplats är det många nya intryck och många nya människor. Detta resulterar i att jag är sjukt trött när jag kommer hem. Jag äter och stupar i säng. För tillfället ligger jag nedbäddad i sängen och ska strax stänga av dumburken och sova.

Det känns kul att få en ny utmaning i arbetslivet. Jag är så tacksam för att jag fått den här chansen, TACK! Det ska bli spännande och se vad jag kan göra av den här chansen, jag vet att jag skall lägga ner kropp och själ i det i alla fall.

Nu blir det andra jobbhelgen i rad då. Bara att köra på så ror vi detta i land!


GODNATT!





Psst! Vad tycks om nya designen på bloggen? Lite ändringar blev det . . .

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den förra va finare och mer personlig tycker jag

2010-10-25 @ 12:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0