Vänner

Jag har äntligen kommit till den punkten då jag inte känner mig ensam, även om många av mina närmaste vänner inte bor där jag bor.

Jag har vågat skapa nya kontakter det sista halvåret här uppe. Jag har vunnit så mycket mer på det än att bara sitta hemma och tjura. Jag har vunnit två underbara vänner som jag har roligt och kan ventilera tankar med. Jag är oerhört tacksam för det.

Och jag vet att mina allra bästa vänner finns där även om vi inte pratar med varandra varje dag eller kanske inte ses på flera flera månader. Ni är såååå betydelsefulla för mig. Jag önskar vi bodde nära men så är inte fallet och ni kommer alltid vara mina bästa vänner ändå, oavsett hur långt ifrån varandra vi bor.




Alla mina vänner: TACK FÖR ATT NI FINNS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0