Goding till soffa

Idag har jag träffat min vän Riccard, vi tog en lunch i Skärholmen och sen tog vi bilen till IKEA i Kungens Kurva. Vi gick runt och kollade inredning, han ska köpa ett matbord och stolar så vi provade ut lite som han ska förmodligen köpa. Jag provsatt den soffa som jag helt fallit för, KIVIK heter den och är rätt djup i sitsdelen så man kan halvligga i den utan problem men självklart har den en divandel också. Jag är jättesugen på att köpa ny soffa, men det är inte Daniel tyvärr. Får väl bearbeta det lite tror jag, för jag skulle nog vilja satsa på att köpa en ny soffa.
Vilken färg tycker du?


GRÅBRUN eller SVART?



Imorgon är jag minsann ledig, då blir det att gå och träna. Ska bli skönt faktiskt. Köpte lite ny inredning idag också, ett par prydnadsbollar i blå&vitt mönster (ett kap, 9kr/st på Bolagret), nya bordstabletter i vitt (ett kap det också, 9kr/st på IKEA) och två tavellister i svart ( ett tredje kap, 25kr/st på IKEA).

Är mycket nöjd efter min dag, för jag har orkat hålla igång trots att jag inventerade på jobbet mellan 3 och 10 på natten&morgonen.


Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Svart tycker jag

2011-02-01 @ 18:57:10
Postat av: Elin

Det beror ju på vilken färg övriga inredningen har??

2011-02-02 @ 13:09:46
URL: http://ehallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0