Godmorgon onsdag!

Idag är jag ledig, vilket känns underbart. Jag ska dra iväg och träna vid lunchtid och sen hem och fixa här i hemmet tänkte jag, behövs rensas lite i alla våra lådor och skåp för allt är verkligen bara ditkastat.

Nej nu såg jag att det passet jag hade tänkt gå på gick ju ikväll, så då blir det inte träning förrän ikväll vid halv åtta. Ett baspass ska jag börja med, för att komma in i Friskisjympan igen för det var ju ett tag sen som jag tränade. Då blir det att fixa här hemma hela dagen, kommer bli jättebra att få ordning på saker och ting. Jag ska försöka rensa bort allt onödigt som man brukar få för sig att spara på. Sen ska jag rensa lite i garderoberna också, för jag har så mycket onödiga kläder som ligger och skräpar.

Ska äta lite frukost här hemma innan jag sätter igång med allting.

Under dagen kommer jag lägga upp lite bilder på inredningen som jag köpte igår, håll utkik!


Ha en trevlig dag allihopa!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Kanske något som kan passa din gamla mor utav det du rensar ur ?????

2011-02-02 @ 12:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback