Godnatt!

Nu är det verkligen dags att släcka ner och sova för min del. Börjar vid sex imorgonbitti, som vanligt. Men jag sov så länge idag så jag har inte alls varit trött, men nu måste jag.

Nu kör vi på med en ny vecka, ska försöka få tid för klippning och färgning på en frisör här i Huddinge innan fredag. Har tyvärr inte tid att åka ner till Norrköping och fixa detta nämligen, jag har ju mina favoriter därnere annars (BARBERARN).

När fredagen är här så är det en lång helg fylld med aktiviteter och festligheter för mig tillsammans med alla andra chefer inom MAX, vi ska på det årliga EBBA-mötet. För mig är det första gången så det ska bli riktigt kul, träffa alla gamla kollegor och vänner men även nya. Få knyta nya kontakter och så vidare.


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0