Läggdags

Snart är det läggdags för min del, jobbar 6-15 imorgon och jag vill vara på topp.

Jag har precis kommit hem från mitt första BAS-pass på F&S här i Huddinge, asså min kropp är ju verkligen inte vad den var förr. Det var roligt och jag kommer gå igen, undrar om jag pallar med ett MEDEL-pass eller om jag ska fortsätta med BAS-pass ett tag till.

Idag har jag bara hunnit rensa alla lådor vi hade i rumsavdelaren så det blev ingen garderobsrensning, den får jag ta en annan dag. Men jag har lyckats få ihop en hel svart sopsäck med saker jag ska slänga, riktigt duktigt tycker jag! Så nu är det äntligen ordning i lådorna och man vet vad man har vart. Satt även upp en termometer, så nu kan vi se hur varmt eller kallt det är ute också. En riktig fixardag.


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0