Något att längta efter!

TUNISIEN september 2011 - som vi kommer längta tills vi är där. . .









Som ni ser på bilderna av hotellet så har ligger hotellet precis vid stranden, vilken utsikt. Vi har All Inclusive så all mat är inräknad i priset och det är något som jag tycker man ska ta när man åker till ett annat land med så annorlunda matkultur. När jag och min familj åkte till Egypten så tog vi All Inclusive och det var värt varenda krona, däremot när jag och en kompis åkte iväg till Grekland så va All Inclusive inte värt det.


Jag längtar såååå <3



Kommentarer
Postat av: Mormor

Det ser verkligen skönt ut. Tunisien är det enda stället jag varit på när det gäller solsemester.

Ha det skönt. Hälsa D.



Mormor

2011-02-23 @ 14:21:51
Postat av: Kregert

vad mysigt! jag skulle med längta, hoppas ni får de bra. det är ni värda <3

2011-02-23 @ 14:25:22
URL: http://sofiakb.blogg.se/
Postat av: Sis

Antar att ni är hemma tills att jag åker iväg. Slutet av september vetdu! :P

2011-02-23 @ 18:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0