Underbara helgtulpaner i röd-orange färg. ...

img_3802 (MMS)

Underbara helgtulpaner i röd-orange färg. Jag blir så glad av tulpaner. Helgen känns inte lika jobbig när man kommer hem och ser att det står vackra tulpaner på bordet. Sitter just nu på min rast på jobbet, laddar inför en lika hektisk dag som gårdagen var. Det är inte lätt att få ihop det om folk är sjuka, då får man göra det bästa av situationen. Såg lite på Melodifestivalen igår, tyckte det var bra låtar som gick vidare. Förutom dom två så tyckte jag bara en till och det var Jenny Silver och jag hoppas hon kommer går vidare från Andra Chansen. Imorgon är jag "ledig", har möte här på jobbet så måste ändå hit. Lyckas alltid tajma så fel när det gäller lediga dagar. Nehe nu är rasten strax slut! Ha en bra söndag allihopa. KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0