Underbara lediga helg

Gud vad härligt det är, solen skiner och snön ligger fin ute. Igår hatade jag snön eftersom jag fick ägna en halvtimme-fyrtio minuter på att skotta av parkeringsplatsen för att komma in. Men idag är en sån där underbart vacker vinterdag, en sån dag man vill vara upp i fjällen och slänga sig ner för backarna.


Om en timme ska jag på ett jympapass på Friskis, ska bli skönt att få ur sig lite energi och komma igång lite. Undra om älsklingen tar sig upp innan jag ska gå, han somnade om när jag gick upp vid niotiden. Skönt för honom, men han somnade ju inte innan tio igårkväll som jag gjorde. Jag somnade först i soffan till Let's Dance och sen va det bara att byta soffan mot sängen.

Idag ska jag riktigt njuta av att vara ledig, men lite nytta ska man göra också. Städa färdigt ska jag göra, så vårt hem är rent och fint igen. Städa toaletten och dammsuga lägenheten, sen får vi nog plocka ner alla kläder som hänger på tork i hela lägenheten för våran torkställning gick sönder häromdagen.

Ha en bra lördag allihopa!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0