Den va slut

Så häpet, datorn jag skulle köpa idag var slut i butik. Vilken otur man har då. Får försöka igen nästa vecka, de trodde att de skulle få en leverans inom en vecka. Datorväskan jag ville ha var också slut, kommer in nya i mars. Ännu mer otur. Min dag gick inte riktigt enligt planerna.


Dock så har ett av mina favoritställen från Norrköping hittat ända hit upp till Stockholm nu: Fräcka Frökens Frestelser . Mitt absoluta favoritcafé "därhemma" ligger numera också på Götgatan här i storstan. Världens godast smörgåsar och sen det andra på menyn är också sjukt gott men smörgåsarna är det ingen som slagit än så länge.


(bild lånad från Fräcka Frökens Frestelser)


Nu är det dags att bege sig mot sängen och sova för imorgon jobbar jag 11-19.



GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0