Första inlägget med nya datorn

Nu sitter jag här med min MacBookPro i knät och skriver mitt första inlägg på den. Tänka sig att jag till slut skulle kunna köpa en. Jag är mer än överlycklig vill jag lova.

Ikväll har vi ätit god mat och gluttat lite på Let's Dance, mest har väl jag tittat på det. Efter maten gav Daniel upp och spelade lite på sin dator, han tycker inte Let's Dance är något vidare men det tycker jag. Mina tre favoriter är Frank Andersson, Anders Bagge och Jessica Andersson. HEJJA!

GÄSP GÄSP! Här sitter jag och kämpar med att hålla ögonen öppna, började vid sex imorse och jobbade ett annat pass än vad jag är van vid igår så det blev lite sent i säng.

Imorgon är det dags att jobba, löningshelg och allt!


KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0