Jag vill ha helg!

och jag vill vara frisk!

Jag är fortfarande snorig och hängig, orkar inte med detta.


Imorgon efter jobbet sticker jag till mitt kära Norrköping för en helg i bästavännertecknet. Jag ska ha fredagsmys med Sofia och lördagsfestligheter med Elin, jag och Elin ska gå ut och äta gott och sen förmodligen vidare till Manesa och dricka goda drinkar och förstås snacka massa om livet.

Jag ser SÅ fram emot denna helg. Får passa på när mannen åker iväg, han ska till Skottland och se på fotboll i helgen med grabbarna och då tar jag en helg med mina brudar.


Nu ska jag ta och lägga fram dagens mat för tining: LAX

Sen ska jag städa lite medans jag tvättar. Har ju tvättid ända till sju så D hinner ju komma hem innan, då får han hjälpa mig lite.



KRAM

Kommentarer
Postat av: kregert

wiiiehu!!! fredag idag, ikväll syns vi :)

2011-01-21 @ 10:12:42
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0