Jobbhelgen är nu slut

Nu är det slut på jobbandet för den här helgen, igår var det mycket att göra men idag så var det i princip helt dött för att vara en löningssöndag. Det är tråkigt när gästerna inte kommer, man vill ha fart och fläkt och att det ska gå i ett när man jobbar på helgerna. Det räcker att det är så mycket dötid på vardagarna.

Fick till och med sluta tidigare idag, då det var så lite att göra. Jag åkte hem vid kvart i åtta och möttes av en tallrik med spaghetti och köttfärsås som Daniel hade lagat, MUMS! Dock gör han ju så stora portioner så det blev inte uppätet. HIHI!

Snart ska jag ta en dusch och gå och sova för jag börjar vid sex imorgonbitti och det är inget vidare. Så jag måste försöka att inte somna för sent.

Kollar in lite kläder på diverse sidor, får se om jag gör ett inlägg sen.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0