Krasslig

Nu har det gått ett tag sen jag skrev här, fyyy på mig. Tiden den bara springer ifrån mig och jag hinner inte ikapp. Mycket jobb, lite fritid.


Men nu är jag tillbaka igen med en ny layout. Välkommen till min rosa värld!


Jag har varit mestadels hemma idag då jag är lite krasslig, var en sväng på jobbet för att checka läget och se så att de klarade sig utan mig idag. Man vill ju inte sätta dom i skiten. Nu hoppas jag dock på att jag är bättre imorrn så att jag kan jobba utan att bli sådär varm och äcklig.

Det händer inte mycket i livet mer än jobb jobb jobb och så liiite fritid. Mycket vardag blir det då det ska lagas mat och fixas och städas efter allt jobb jobb jobb.

Nehe nu blir det nog att ta sig en dusch och sen krypa ner så att jag kan vara lite pigg imorgonbitti.



KRAMKRAM

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Tack snälla! =)

SJälvklart kommer man följa graviditeten i bloggen. ler



Kramar

2011-01-18 @ 20:44:49
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Emma Roodla - Foto

Förlåt för detta reklaminlägg eller vad man ska säga.

Men jag skulle uppskatta såå enormt om du kunde gå in på denna sida: http://www.facebook.com/pages/Emma-Roodlas-fotografier/112955065445124#!/photo.php?fbid=181181548579534&set=a.181181491912873.43703.170310116333344



gilla deras sida och sedan kommentera på bild nr 3 min bild att ni röstar på den.



Vinner jag kommer jag att lotta ut en fotografering. Jag skulle inte ragga röster så här om jag inte verkligen verkligen ville vinna :)!

2011-01-20 @ 21:54:06
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0