Ledig dag

Åh vad jag har gjort: INGENTING! tills nu. Känns underbart faktiskt, att bara få vara hemma och mysa i sina mjukisar. Vädret ser jättefint ut, kanske tar en promenad ner till centrum när jag ska bege mig in mot stan och möta upp älsklingen för datorköp.

Jag är bara såååå glad idag, för när jag flyttade hit till Huddinge med Daniel så skulle jag se om det fanns något Friskis&Svettis här i trakterna. Jag måste missuppfattat totalt, för jag trodde det "bara" fanns F&S så som i Skärblacka hos mamma och pappa och det ville jag absolut inte börja på. Jag vill ha tillgång till många pass per dag och ett gym där jag kan träna själv om det skulle va så att jag jobbar konstigt och inte har möjlighet att gå på några pass.



Idag gick jag in på F&S hemsida och kollade upp Huddinge, då visade det sig att de har lokaler nere vid centrum (ca 1km från där vi bor) med jympa, gym och spinning. Jag är ÖVERLYCKLIG, då jag älskar F&S sen jag gick där i Norrköping. Så nu är det jag som ska köpa träningskort där. Tänkte åka förbi någon dag och kolla in lokalerna.

Nehe nu ska jag plocka ner tvätt från torkställningen och sen ska jag städa av lite och så innan jag drar mig inåt stan för att inhandla en MacBookPro och en datorväska, ska nog köpa något som heter Time Capsule också.


Ha en bra dag allihopa!


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0