Så olika

Sitter och tittar på en film just nu, lördagsfilmen på 4:an. Så Olika heter den. Den är lite långrandig tycker jag men det funkar att bara sitta och slappa i soffan till. Är lite halvseg efter en dags jobb, vi sålde rätt bra under ett par timmar. Dock var det riktigt lugnt på eftermiddagen och kvällen, hann göra massa administrativt då.
Nästa vecka ska jag börja träna, ska åka till Friskis&Svettis efter jobbet på måndag och kolla in lokalerna och köpa träningskort. Kanske att jag tar mig ett pass i gymmet, ett lätt löppass kanske eller en stund på crosstrainern. Jag känner mig faktiskt riktigt taggad, så nu hoppas jag att jag håller mig frisk så jag inte får några käppar i hjulet.

Snart ska jag nog sussa, sitter här och gäspar.


KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0